Regulamin Karty Stałego Klienta
- Karta Stałego Klienta jest kartą imienną, przyznawaną Klientom
Fundacji „Europejskie Spotkania” Kaszubskie Centrum Kultury Krokowa
zwaną dalej Zamkiem w Krokowej z siedzibą w Krokowej przy ul. Zamkowej 1 - Karta Stałego Klienta wydawana jest w recepcji Zamku w Krokowej po spełnieniu kryteriów:
- o Kartę Stałego Klienta Zamku w Krokowej ubiegać się mogą osoby, które w okresie trzech
kolejnych miesięcy skorzystały z usług o wartości na co najmniej łączną kwotę 600,- zł**,
- Karta Stałego Klienta Zamku w Krokowej zostanie uaktywniona w dniu następnym po jej
wydaniu,
- Osoba otrzymująca Kartę Stałego Klienta podpisuje Kartę w obecności pracownika Zamku
w Krokowej i jako jej właściciel jest uprawniona do korzystania z przyznanych Jej zniżek. - Posiadaczom Karty Stałego Klienta przysługują zniżki w wysokości 10% na cały asortyment
w restauracji zamkowej oraz 15% przy pobytach indywidualnych na noclegi w obiekcie *. - Przed skorzystaniem z usługi ze zniżką należy okazać pracownikowi recepcji lub restauracji ważną, podpisaną Kartę Stałego Klienta.
- Decyzję wydania Karty Stałego Klienta potwierdza Dyrektor Zamku lub osoba przez niego wyznaczona.
- Karta Stałego Klienta jest wydawana na okres 24 miesięcy.
- Karta uszkodzona w sposób, który uniemożliwia identyfikację osoby uprawnionej lub nasuwa podejrzenia co do jej autentyczności jest nieważna.
- W przypadku utraty karty Klient może bezpłatnie otrzymać następną po weryfikacji kryteriów.
- Zamek w Krokowej zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 15 września 2013.
* Nie dotyczy pobytów grupowych, ani pobytów zawieranych w agencyjnym systemie sprzedaży
i nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi
** potwierdzone paragonem/fakturą